دانلود کتاب صوتیکسب موفقیت و ثروتمطالب اصلی

دانلود کتاب صوتی ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول (برایان تریسی)

پشتیبانی سایت پارس آپارات https://wa.me/989037785602

قبل از هرچیز بیاید با برایان تریسی آشنا شویم!

دانلود کتاب صوتی 21 قانون شکست ناپذیر پول (برایان تریسی)
دانلود کتاب صوتی ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول (برایان تریسی)

لطفا فایل صوتی زیر را گوش دهید:down-hand-o

دانلود کتاب صوتی 21 قانون شکست ناپذیر پول (برایان تریسی)
دانلود کتاب صوتی ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول (برایان تریسی)

« کتاب صوتی ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول » از آثار مشهور سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی «برایان تریسی» است. این کتاب گویا حاوی ۲۱ روش برای کسب ثروت است. تریسی با آموختن قوانین تاثیرگذار در این راه به شما برای ایجاد یک دگرگونی عمیقی مالی کمک می‌کند. در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنویم: « هر یک از این قوانین که قرار است یاد بگیرید می تواند زندگیتان را تغییر دهد. مثل همیشه مهمترین عامل موفقیت برای شما عمل کردن است. وظیفه ی شما این است که این اصول و استراتژی‌ها را یاد بگیرید و سپس مدام آن ها را در زندگیتان به کار برید تا نتیجه‌ای مشابه صدها، هزاران و حتی میلیون‌ها مرد و زنی که قبل از شما به آن رسیده‌اند، بگیرید. در آخر این برنامه برایان پیشنهاد ویژه‌ای را به شما خواهد کرد که خیلی سریع شما را در جاده ی متعالی به سمت استقلال مالی و ثروت شخصی قرار خواهد داد

 

ببینید برایان به شما چه میگوید؟؟!!

دانلود کتاب صوتی ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول (برایان تریسی)
دانلود کتاب صوتی ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول (برایان تریسی)

لطفا فایل صوتی زیر را گوش دهید:down-hand-o

یاد بگیرید که چطور افراد عادی، موفقیت‌های مالی فوق‌العاده‌ای کسب می‌کنند!

میلیاردر شدن شانسی نیست، بلکه قابل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی است. ثروتمندان افرادی عادی هستند که به این ۲۱ راز عمل کرده‌اند. اگر شما هم این رازها را یاد بگیرید و به آن‌ها عمل کنید، می‌توانید به استقلال مالی برسید و یک میلیاردر خودساخته شوید.

شما در این کتاب صوتی با مهم‌ترین رازها و ویژگی‌های مشترک میلیاردرهای خودساخته آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چطور با انجام کارهای ثروتمندان، شما هم به همان نتایج آن‌ها رسیده و به ثروت دست پیدا کنید.

این کتاب صوتی روش‌های عملی رسیدن به ثروت را به‌صورت کاربردی بیان می‌کند. این ایده‌ها و استراتژی‌ها آزمایش و ثابت شده و کاملاً عملی و قابل‌استفاده هستند. شما با دانستن این ۲۱ راز می‌توانید خیلی سریع‌تر و آسان‌تر از تصورتان ثروتمند شوید.

21 قانون شکست ناپذیر پول pdf 21 قانون شکست ناپذیر پول برایان تریسی دانلود کتاب صوتی قانون شکست ناپذیر پول
21 قانون شکست ناپذیر پول pdf
21 قانون شکست ناپذیر پول برایان تریسی
دانلود کتاب صوتی قانون شکست ناپذیر پول

مشخصات « کتاب صوتی ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول » :

مخاطب: تمام کسانی که می‌خواهند به استقلال مالی و ثروت برسند
نوع محصول: دانلودی
کتاب صوتی: ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول

نویسنده: برایان تریسی
زبان: فارسی

فرمت: MP3
زمان: ۰۱:۰۵:۲۵
حجم: ۲۹ مگابایت

ملزومات استفاده: کامپیوتر، دستگاه خانگی، موبایل، تبلت، MP3 Player و ضبط اتومبیل

 

«با گوش دادن به کتاب‌های صوتی، زمان رفت‌وآمد و رانندگی را به یادگیری و رشد شخصی و کارتان اختصاص دهید!»

 فهرست مطالب کتاب صوتی ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول (برایان تریسی):
پیشگفتار
مقدمه
۱٫ قانون علت و معلول
۲٫ قانون اعتقاد
۳٫ قانون توقع
۴٫ قانون جذب
۵٫ قانون هم خوانی
۶٫ قانون غنا
۷٫ قانون مبادله
۸٫ قانون سرمایه
۹٫ قانون نگرش بلند مدت
۱۰٫ قانون پس انداز
۱۱٫ قانون اندوختن
۱۲٫ قانون پارکینسن
۱۳٫ قانون سه تایی
۱۴٫ قانون سرمایه گذاری
۱۵٫ قانون ربح مرکب
۱۶٫ قانون انباشت
۱۷٫ قانون کشش
۱۸٫ قانون افزایش سرعت
۱۹٫ قانون بورس
۲۰٫ قانون املاک
۲۱٫ قانون اینترنت
خلاصه

 از داشتن این کتاب با ارزش بهره مند شوید

قیمت این محصول  ۳۴٫۰۰۰ هزار تومان

فقط ۱۲٫۹۰۰ تومان (دوازده هزار و نه صد تومان)

کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو دانلود کنید

دانلود بلافاصله پس از پرداخت
برای دانلود بر روی کلید بالا کلیک کنید.

3box

  • توجه : در هر ساعتی از شبانه روز بعد از پرداخت موفق، بلافاصله برنامه به ایمیل شما ارسال می شود .

 

پشتیبانی سایت;
دوستان عزیز در صورتیکه بعد از خرید هر گونه مشکلی در رابطه با دانلود و دستیابی به فایل ها داشتید،در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید وحداکثر تا ۴۸ ساعت ایمیل تان را چک کنیدـ به تمامی سوال هایتان رسیدگی میشود.

 

اگر این محصول را خریداری نکنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

هیچ اتفاقی نمی‌افتد! ده‌ها میلیون نفر از ایرانیان و میلیاردها نفر از جهانیان حتی کوچک‌ترین اطلاعاتی از چنین دانش و مهارت‌هایی ندارند و هیچ اتفاق جدیدی در زندگی‌شان نمی‌افتد و به همان روزمرگی خود ادامه می‌دهند. بیش از ۹۵ درصد مردم جهان جزء افراد ناموفق و فقیر یا سطح متوسط هستند و هرگز به موفقیت‌های بزرگ و ثروت زیاد نمی‌رسند!

اما افراد کمی هستند که برای موفقیت و ثروتمند شدن خود برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنند و همیشه درحال یادگیری هستند و این افراد همان اشخاص فوق‌العاده موفق و بسیار ثروتمند جهان هستند. مهم‌ترین ابزار ثروتمندان «اطلاعات» است که با آموزش و یادگیری مداوم آن را کسب می‌کنند و از آن برای پول‌سازی و موفقیت خود استفاده می‌کنند!

آیا می‌دانید که موفق‌ترین و ثروتمندترین افراد جهان همیشه حداقل ۱۰ درصد از درآمد خود و حداقل روزی ۲ ساعت از زمانشان را بابت آموزش و یادگیری خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا اکنون موفق و میلیاردر شده‌اند و این روند را تا پایان عمرشان ادامه می‌دهند؟!

بیشتر افراد سطح پایین همیشه می‌گویند: «من به آموزش و یادگیری نیازی ندارم یا پولش را ندارم یا وقتش را ندارم!» سؤال این است که چه موقع پول خواهند داشت؟ شش ماه، یک سال یا پنج سال دیگر؟! جواب ساده است: «هیچ‌وقت!» و همین حرف‌ها را دوباره در آن موقع تکرار خواهند کرد! اما همه‌ی این‌ها فقط بهانه و توجیه است و این افراد به‌اشتباه گمان می‌کنند که همه‌چیزدان هستند!

به شما تبریک می‌گویم! خوشبختانه شما جزء این‌گونه افراد نیستید، زیرا اکنون  به دنبال موفقیت و ثروتمندی هستید و مطمئنم که اهمیت آموزش و یادگیری را به‌خوبی می‌دانید. برای اینکه بهترین چیزها را داشته باشیم، ابتدا باید خودمان بهترین باشیم! کسی که برای دانش و مهارت‌های خود سرمایه‌گذاری نمی‌کند، نباید انتظار موفقیت و ثروتمند شدن را داشته باشد.

چرا شما جزء ۵ درصد برتر جامعه نباشید؟!

«موفقیت و ثروتمند شدن، یک مهارت کاملاً یادگرفتنی و قابل‌آموزش است.» همیشه این نکته طلایی را به خاطر بسپارید: «هر مبلغی که برای آموزش و یادگیری خودتان می‌پردازید، اصلاً هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است؛ سرمایه‌گذاری روی مهم‌ترین شخص، یعنی خودتان و مهم‌ترین چیز، یعنی ذهنتان.»

آلبرت اینشتین: «همه باهوش هستند، اما اگر انتظار بی‌جا و بیهوده از کسی داشته باشیم که بتواند بدون هیچ آموزشی موفق شود، تصوری احمقانه داشته‌ایم.»

پیتر دراکر: «امروزه فرد باسواد واقعی کسی است که آموزش مادام‌العمر را سرلوحه خود قرار داده باشد. تنها مهارتی که طی سال‌های آینده منتفی نمی‌شود، توانایی یادگرفتن مهارت‌های جدید است.»

نمونه رضایت مشتریان ما

تیم نازروید

همه چیز با شوق و علاقه نوجوانی آغاز شد"مثل حس ناب عشق اول" سالها میگذرید و هر روز این حس تکرار میشود... با اشتیافی بی پایان سایت نازروید را بنا نهادیم و بهترین ها رو براتون قرار خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
توجه مهم : برای بارگزاری سریع سایت و درگاه پرداخت ابتدا ..:v.'p'n:.. تان را قطع کنید،حتما!